podsumowanie

Ingaming Poradnik: Podsumowanie

Pora chyba na krótkie podsumowanie całej serii „Ingaming Poradnik”, w której to zamieszczaliśmy podstawowe informacje dotyczące zagadnień związanych z prowadzeniem własnej drużyny esportowej lub organizacji. Przez okres 8 miesięcy udało nam się przygotować dla was 15 tekstów, które w mniejszym lub większym stopniu dawały wam wskazówki, co powinniście zrobić, żeby wasze zespoły były w stanie lepiej funkcjonować na esportowej scenie. Dla niektórych osób były to banalne rzeczy, dla jeszcze innych kompletnie niepotrzebne wiadomości, a dla jeszcze innych przydatne porady, które spowodowały, że ich projekty esportowe zyskały znacznie na wartości.

Lista tekstów stworzonych w ramach Ingaming Poradnik prezentuje się następująco:

  1. Wybór nazwy
  2. Logo i inne grafiki
  3. Funkcje w organizacji i dobór pracowników #1
  4. Funkcje w organizacji i dobór pracowników #2
  5. Pozyskiwanie pracowników do organizacji esportowej
  6. Czym jest organizacja esportowa?
  7. Prowadzenie fanpage’a
  8. Pozyskiwanie drużyny
  9. Grupy docelowe
  10. Jak zarobić na graniu
  11. Konkursy na facebooku
  12. Określanie wartości teamu
  13. Zakup koszulek
  14. Prezentacja drużyny
  15. Rekrutacja nowych graczy do drużyny

Domyślamy się, że jest jeszcze wiele innych ciekawych tematów z zakresu prowadzenia własnego projektu esportowego, które niestety, nie zostały przez nas tutaj przedstawione. Możliwe, że w przyszłości pojawią się na łamach tego bloga, jednak na chwilę obecną uznaliśmy, że te 15 wpisów jest wystarczające dla was, żebyście mieli odpowiednie fundamenty do dalszego rozwijania własnych drużyn/dywizji/organizacji.

PS. Radzimy wszystkim naszym partnerom, żeby zapoznali się z tymi tekstami, ponieważ będziemy chcieli przynajmniej część informacji tam zawartych, wykorzystać w nowym systemie współprac.

Nisu

Człowiek orkiestra, który jest przeciętnym grafikiem, przeciętnym redaktorem, przeciętnym menadżerem i nie zgadniecie – przeciętnym webmasterem. Właściciel i autor bloga Ingaming.