ingaming

Plany Ingaming na II kwartał 2017

Co jakiś czas informujemy was o tym, co zamierzamy w najbliższych miesiącach zrobić lub jakie projekty chcemy wdrożyć. Dotychczas, miało to raczej charakter spontaniczny. Teraz, zamierzamy jednak publikować co około 3 miesiące zbiorczy post z informacjami na temat naszych przyszłych ruchów. Musicie więc przyznać, że chcemy w końcu się za to zabrać tak, jak powinniśmy od samego początku.

 

Zmiana logotypu

Coś co chodzi za nami od około pół roku, ale najprawdopodobniej będzie miało miejsce dopiero w trzecim kwartale. Dlaczego tak późno? Po pierwsze, musimy rozważyć jak ma wyglądać nowy logotyp, który bardziej będzie odzwierciedlał charakter bloga i pozostałych projektów organizowanych w ramach Ingaming. Po drugie, mieliśmy już kilka wstępnych projektów, które nawet były pokazywane pewnym osobom, ale niestety, raczej nie przypadły nikomu do gustu.

 

Chwilowe zamknięcie możliwości zawierania współprac i partnerstw

Od razu uspokajamy, że do końca kwietnia nadal przyjmujemy zgłoszenia odnośnie współprac i partnerstw. Dlaczego jednak chcemy je zamknąć (przynajmniej na jakiś czas)? Powód jest prosty. Po analizie dotychczas zawieranych współprac i partnerstw, możemy stwierdzić jednogłośnie, że nie jest to coś, czego wszyscy oczekiwaliśmy. O ile partnerstwa można uznać za mimo wszystko dość udane (w pewnym stopniu wpłynęliśmy na przynajmniej kilka zespołów, które chciały posłużyć się skopiowanymi lub splagiatowanymi grafikami), o tyle same współprace bardzo często kończyły się niewypałem. Z tego też powodu, czas ich zawieszenia, zamierzamy wykorzystać na przemyślenie całego systemu od nowa. Dotychczasowe współprace oraz partnerstwa będą oczywiście kontynuowane.

 

Reorganizacja systemu współprac i partnerstw

W sumie wszystko to samo, co wyżej. Nowy system będzie miał za zadanie lepsze dopasowanie oferty, w zależności od poziomu rozwoju zespołu lub organizacji esportowej. Prowadząc dotychczasowe partnerstwa lub współprace, bardzo często spotykaliśmy się ze zgłoszeniami, które były kompletnie nie adekwatne do wybranej formy wsparcia. W przypadku samych współprac, bardzo często dochodziło do sytuacji, gdy nasze porady były kompletnie olewane, a sam projekt po paru miesiącach popadał w typowy dla polskiej sceny esportowej marazm (zasada 6 miesięcy działania). Partnerstwa cechowały się bardzo często promowaniem nas tylko przez kilka miesięcy, a większość teamów, które się na nie zdecydowała, kompletnie nie wykorzystywała szansy na zwiększenie swoich zasięgów, poprzez opcję udostępniania postów z własnego fanpage’a u nas.

 

Zakończenie serii Ingaming Poradnik

Powoli będziemy się także zbliżać do zakończenia naszej serii, którą wstępnie nazwaliśmy Ingaming Poradnik. Dlaczego podejmujemy taką decyzję? Ponieważ te artykuły, chociaż były dość często otwierane przez naszych czytelników, to jednak spodziewaliśmy się po nich o wiele większych zasięgów, niżeli te, które dotychczas zanotowaliśmy. W końcu dawaliśmy za darmo możliwość zapoznania się z podstawowymi rozwiązaniami, skierowanymi do graczy prowadzących własne zespoły lub gamingi – była to chyba pierwsza tego typu inicjatywa od dawien dawna na amatorskiej scenie esportowej. Okazało się jednak, że niespecjalnie istnieje zapotrzebowanie na tego typu teksty, ponieważ nawet nasi partnerzy, niespecjalnie garnęli sie do zapoznania się z tymi treściami. Zdecydowaliśmy się więc na stopniowe zakończenie tej serii. W zamian postaramy się przygotować coś innego, co miejmy nadzieję, lepiej trafi w wasze gusta.

 

Stworzenie płatnej oferty dla klientów

No cóż, skoro nie chcecie za darmo, to może zdecydujecie się za to płacić? Może na pozór wydaje się głupie, jednak jeżeli uda nam się przygotować dla was gotowe materiały w zamian za drobne wsparcie finansowe, to myślimy, że nikt nie będzie z tego powodu czuł się poszkodowany. Fakt jest taki, że obecnie wiele zespołów i organizacji esportowych nie wie kompletnie jak:

  • przygotować ofertę dla inwestorów,
  • przyciągnąć do siebie większe grono odbiorców,
  • promować własny projekt,
  • tworzyć treści przyciągające uwagę,
  • wydawać pieniądze,
  • stworzyć strategię rozwoju.

Chcemy więc wyjść temu na przeciw i tworzyć dla was gotowe rozwiązania, które będą łatwe do wdrożenia w przypadku waszych teamów/klanów/organizacji.

To chyba na tyle w tym poście informacyjnym. Mamy nadzieję, że uda nam się wykonać wszystkie założenia i w trzeci kwartał 2017 roku, będziemy wchodzili z nowymi pomysłami na dalszy rozwój.

Nisu

Człowiek orkiestra, który jest przeciętnym: grafikiem, redaktorem, menedżerem, webmasterem. Właściciel Syclik.pl oraz bloga Ingaming. Redaktor naczelny EYEGAME.PL.