ingaming

RODO i informacje o zbieranych danych

W związku z wprowadzeniem Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych – w skrócie RODO, wypadałoby wyjaśnić wam w kilku słowach jakie dane osobowe zbieramy, jak je przetwarzamy oraz jakie przysługują wam prawa w tej kwestii.

Jakie dane osobowe zbieramy?

Jedyne dane osobowe jakie zbieramy na samym blogu, to te, które znajdują się w naszych: artykułach, wpisach oraz na kontach redakcyjnych naszych autorów. Jeżeli poszerzymy definicję strony o social media i konta mailowe, to możemy dopisać do tej listy także wszystkie osoby, z którymi kontaktujemy się w sprawach dotyczących np. współpracy. Na chwilę obecną wspomnianych wyżej danych nie wykorzystujemy do innych rzeczy (i jak na razie nie mamy w planach tego zmieniać).

Nie oznacza to oczywiście, że pozostali usługodawcy występujący pośrednio na naszej stronie (google, facebook) nie kolekcjonują na swój użytek waszych danych osobowych, które występują na naszym blogu. Kwestie te są jednak poza naszym zasięgiem, więc jeżeli macie ochotę dowiedzieć się, w jaki sposób te podmioty je wykorzystują (o ile je wykorzystują), należy kontaktować się bezpośrednio z nimi.

Jeżeli ktoś nie chce, żeby jego dane widniały na naszej stronie, to zawsze ma prawo napisać do nas z prośbą o ich zdjęcie ze wszystkich naszych tekstów, w których takowe występują.

Dane ilościowe

Nasza strona – jak dobrze wiecie z FAQ, zbiera także dane ilościowe, które służą nam do określenia ruchu na stronie. Chociaż te dane są najczęściej anonimowe, to należy pamiętać, że za każdym razem wchodząc na naszą stronę, akceptujecie przetwarzanie tych informacji, które w dużej mierze, są przechowywane w waszych ciasteczkach. Do analizowania tych danych wykorzystujemy takie usługi jak: Google, Yandex, Facebook, Twitter, Slimstat Analytics.

W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących przetwarzania waszych danych przez stronę ingaming.com.pl, należy kontaktować się z właścicielami bloga poprzez formularz kontaktowy lub social media Ingaming.

Nisu

Człowiek orkiestra, który jest przeciętnym: grafikiem, redaktorem, menedżerem, webmasterem. Właściciel Syclik.pl oraz bloga Ingaming. Redaktor naczelny EYEGAME.PL.