Spis treści:
Informacje
Jest to pierwsza edycja turnieju Counter Strike: Global Offensive, przeprowadzana przez administrację One Tap Cup, a także pierwsza tworzona wraz z udziałem bloga Ingaming, który zdecydował się objąć oficjalny patronat medialny nad tym projektem.
Założenia dotyczące turnieju:
- 8 drużyn (przy dużym zainteresowaniu ze strony zespołów, możliwość zwiększenia miejsc do 16 slotów) – kto pierwszy ten lepszy.
- Wpisowe: 1 klucz do skrzynki CS:GO.
Zapisy trwają do 27.07.2016.- Start turnieju planowany jest na 28.07.2016.
- Rodzaj rozgrywki Double Elimination lub w przypadku tylko 8 zespołów, możliwość rozegrania systemu ligowego (każdy z każdym i faza play-off) za zgodą wszystkich zapisanych drużyn.
- Mecze będą komentowane na streamie.
- Serwery Tickrate 128.
- Nagrody: 6 kluczy za 1. miejsce, 2 klucze za 2. miejsce.
Regulamin
- Zakaz oszukiwania (w tym także cheatowania) w każdym z meczów.
- Zakaz obrażania graczy i organizatorów.
- Drużyny ustalają godzinę rozegrania meczów wraz z adminem.
- Zapisy odbywają się poprzez stronę główną One Tap Cup
- Każda drużyna ma prawo zgłosić do turnieju skład podstawowy (5 osób) oraz 3 stand-inów.
- Wypełniając formularz zgłoszeniowy należy wypełnić następujące pola: nazwa drużyny, email, temat (zapisy Ingaming One Tap Cup), wiadomość (5 osobowy skład + opcjonalnie 3 stand-inów, steamid wszystkich graczy).
- Przypuszczenie oszustwa ze strony przeciwnika, należy zgłosić organizatorom.
- Pick’owanie map odbywa się na stronie CS:GO Mapveto.
- Każda Drużyna ma obowiązek zrobienia screena po zbanowaniu map.
- Każda Drużyna ma obowiązek zrobienia screena po zakończeniu mapy.
- Każdy zawodnik ma obowiązek nagrywać dema.
- Mapy do banowania: de_dust 2, de_cobblestone, de_mirage, de_overpass, de_train i de_cache, de_inferno lub de_nuke (zależy jak drużyny wybiorą przed meczem).
- Każdy mecz rozgrywany jest w systemie bo3.
- System rozgrywek Double Elimination.
- W przypadku DE, drużyna która przegra swój mecz spada do drabinki przegranych, gdy przegra swój mecz w drabince przegranych odpada z turnieju.
- Każda drużyna może wziąć 3 przerwy po 5 minut na mapę.
- Każda drużyna ma prawo wymienić jednego zawodnika w trakcie meczu.
- Maksymalne spóźnienie może wynosić 15 min od umówionej godziny.
- Przekroczenie limitu spóźnienia = walkower.
- Mecze przerwane z powodów technicznych serwera, muszą być powtórzone w pierwotnie wyznaczonym zakresie czasowym.
- Jeżeli spotkanie zostało przerwane w trakcie trwania jego pierwszej połowy, mecz należy rozpocząć od stanu 0:0 z zachowaniem jedynie wyniku rundy nożowej (wyborem strony).
- W przypadku przerwania drugiej połowy, rozgrywki rozpoczynamy od wyniku 0:0, jednakże zachowując w pamięci wynik pierwszej części i dodając rundy zdobyte po rozwiązaniu problemu.
- Administratorzy turnieju mają prawo do usunięcia drużyny z turnieju (bez zwrotu wpisowego) w przypadku, gdy drużyna złamie jakikolwiek punkt regulaminu.
- Administracja zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w regulaminie.
- W razie wątpliwości prosimy o kontakt z administracją: http://steamcommunity.com/id/n4t3r lub https://www.facebook.com/Ingaming-One-Tap-Cup-622742721213618/
Kontakt
Facebook: Ingaming One Tap Cup
Steam: N4T3R
Strona: onetapcup
Mail: [email protected]
Zapisy
Zapisy odbywają się na stronie: http://onetapcup.wix.com/otapc#!blank/c9qb
Drabinka
Partnerzy