Ingaming One Tap Cup

 

Spis treści:

 

  1. Informacje
  2. Regulamin
  3. Kontakt
  4. Zapisy 8/8
  5. Drabinka
  6. Partnerzy
  7. Stream

 

Informacje

 

Jest to pierwsza edycja turnieju Counter Strike: Global Offensive, przeprowadzana przez administrację One Tap Cup, a także pierwsza tworzona wraz z udziałem bloga Ingaming, który zdecydował się objąć oficjalny patronat medialny nad tym projektem.

Założenia dotyczące turnieju:

  • 8 drużyn (przy dużym zainteresowaniu ze strony zespołów, możliwość zwiększenia miejsc do 16 slotów) – kto pierwszy ten lepszy.
  • Wpisowe: 1 klucz do skrzynki CS:GO.
  • Zapisy trwają do 27.07.2016.
  • Start turnieju planowany jest na 28.07.2016.
  • Rodzaj rozgrywki Double Elimination lub w przypadku tylko 8 zespołów, możliwość rozegrania systemu ligowego (każdy z każdym i faza play-off) za zgodą wszystkich zapisanych drużyn.
  • Mecze będą komentowane na streamie.
  • Serwery Tickrate 128.
  • Nagrody: 6 kluczy za 1. miejsce, 2 klucze za 2. miejsce.

 

Regulamin

 

  1. Zakaz oszukiwania (w tym także cheatowania) w każdym z meczów.
  2. Zakaz obrażania graczy i organizatorów.
  3. Drużyny ustalają godzinę rozegrania meczów wraz z adminem.
  4. Zapisy odbywają się poprzez stronę główną One Tap Cup
  5. Każda drużyna ma prawo zgłosić do turnieju skład podstawowy (5 osób) oraz 3 stand-inów.
  6. Wypełniając formularz zgłoszeniowy należy wypełnić następujące pola: nazwa drużyny, email, temat (zapisy Ingaming One Tap Cup), wiadomość (5 osobowy skład + opcjonalnie 3 stand-inów, steamid wszystkich graczy).
  7. Przypuszczenie oszustwa ze strony przeciwnika, należy zgłosić organizatorom.
  8. Pick’owanie map odbywa się na stronie CS:GO Mapveto.
  9. Każda Drużyna ma obowiązek zrobienia screena po zbanowaniu map.
  10. Każda Drużyna ma obowiązek zrobienia screena po zakończeniu mapy.
  11. Każdy zawodnik ma obowiązek nagrywać dema.
  12. Mapy do banowania: de_dust 2, de_cobblestone, de_mirage, de_overpass, de_train i de_cache, de_inferno lub de_nuke (zależy jak drużyny wybiorą przed meczem).
  13. Każdy mecz rozgrywany jest w systemie bo3.
  14. System rozgrywek Double Elimination.
  15. W przypadku DE, drużyna która przegra swój mecz spada do drabinki przegranych, gdy przegra swój mecz w drabince przegranych odpada z turnieju.
  16. Każda drużyna może wziąć 3 przerwy po 5 minut na mapę.
  17. Każda drużyna ma prawo wymienić jednego zawodnika w trakcie meczu.
  18. Maksymalne spóźnienie może wynosić 15 min od umówionej godziny.
  19. Przekroczenie limitu spóźnienia = walkower.
  20. Mecze przerwane z powodów technicznych serwera, muszą być powtórzone w pierwotnie wyznaczonym zakresie czasowym.
  21. Jeżeli spotkanie zostało przerwane w trakcie trwania jego pierwszej połowy, mecz należy rozpocząć od stanu 0:0 z zachowaniem jedynie wyniku rundy nożowej (wyborem strony).
  22. W przypadku przerwania drugiej połowy, rozgrywki rozpoczynamy od wyniku 0:0, jednakże zachowując w pamięci wynik pierwszej części i dodając rundy zdobyte po rozwiązaniu problemu.
  23. Administratorzy turnieju mają prawo do usunięcia drużyny z turnieju (bez zwrotu wpisowego) w przypadku, gdy drużyna złamie jakikolwiek punkt regulaminu.
  24. Administracja zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w regulaminie.
  25. W razie wątpliwości prosimy o kontakt z administracją: http://steamcommunity.com/id/n4t3r lub https://www.facebook.com/Ingaming-One-Tap-Cup-622742721213618/

Kontakt

 

Facebook: Ingaming One Tap Cup 

Steam: N4T3R

Strona: onetapcup

Mail: [email protected]

 

Zapisy

 

Zapisy odbywają się na stronie: http://onetapcup.wix.com/otapc#!blank/c9qb

Drabinka

 

Partnerzy

 

partner21
partner51
partner11 partner41